streda 6. marca 2013

Začínam. S oneskorením. Ale, veď ma poznáte - to som predsa celá ja. Prvé dni a týždne boli "plné" - ľudí, zážitkov, a tak podobne. Na písanie jednoducho neostávalo veľa času. Ale už som tu a Kraków je krásny, okúzľujúci. Vôbec nezáleží na tom, či svieti slnko alebo padá ťažký sneh....
21. 2. 2013 sa tak oficiálne (ale vlastne veľmi potichu) začala moja nová revolúcia.... 

                                                              . VIVA LA REVOLUTION .
                                                         . VIVA LA GIRL REVOLUTION.


Nie v Krakówe, ale meste vzdialenom 365 km - vo Varšave, sa rovnako v deň s jednotkou, zapísala do dejín iná, väčšia revolúcia. 1.augusta 1944 vypuklo Varšavské povstanie .

Neoficiálna vlajka Varšavského povstania a Armii Krajowej
Nálet Ju-87, Warszawa  - Śródmieście

















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára